Atea on Dell arvutite ametlik garantiikeskus

Alates käesolevast nädalast pakub Atea lisaks Lenovo ja Getaci arvutitele garantiiteenust ka Delli arvutitele. Atea garantiikeskusesse võib oma Delli seadme parandusse tuua nii äri- kui eraklient. Seda ka juhul, kui arvuti ei ole Ateast soetatud.

Atea garantiiteenuste üksuse juht Lauri Miller on kindel, et Dell seadmete garantiijuhtumid saavad kõik edukalt lahendatud. „Kuna oleme Lenovo garantiitöödega tegelnud juba 5 aastat ning oleme selle aja jooksul omandanud kogemuse ja võimekuse lahendada väga erinevaid arvutitega seotud probleeme, siis usume, et suudame ka lisandunud tootja seadmed kiiresti uuele elule aidata,“ selgitas Miller.

Teenuse tellimiseks tuleb helistada 610 5924 või kirjutada garantii@atea.ee ning anda seadme toote ja seeria number. Atea spetsialistid kontrollivad garantii kehtivust ja olenevalt rikkest lepivad kliendiga kokku juba täpsema ajagraafiku seadme korda tegemiseks. Lisainfo Atea kodulehel.

„Alates veebruarist on Atea DellEMC Titanium Black partner ning paar nädalat tagasi saime Baltics Channel Partner of the Year 2017 tunnustuse. Nüüd lisanduvad tootja seadmed ka meie garantiiteenuste portfelli,“ toob Atea Teenuste- ja müügi arendusdirektori Bruno Jänes esile head koostööd ühe suurima tehnoloogiaettevõtte DellEMC-ga. „Need on Atea jaoks ainult positiivsed sündmused, sest tänu headele partnersuhetele saame oma klientidele pakkuda parimaid hindu ja kõikehõlmavat IT-teenust ka ühe tootja põhiselt, lisas Jänes.