Atea Eestis rakendab kaugtööd, teenused toimivad tavapäraselt!

Seoses eriolukorraga riigis, alates 16. märtsist läks Atea Eesti üle kaugtööle. IT haldus ja tugiteenuste osutamine toimub tavapärastel tingimustel ning erisusi sellega seoses ei ole. Samuti jätkame äärmisel vajadusel ja eelneval kokkuleppel klientide kohapealseid visiite. Kui teil on ettevõttes vaja abi kaugtöö võimaldamisega oma töötajatele, seal hulgas VPN ühendustega, siis meie spetsialistid on valmis operatiivselt abi pakkuma.

Kaugtööd teevad Atea Eesti meeskonnas kõik, kelle töö iseloom seda lubab ning kuni olukord nõuab.

Seoses sellega võib klienditeeninduses veidi pikeneda reageerimisaeg. Tulenevalt võimalikest viivitustest kaupade tarnetega võivad pikeneda garantii teostamise ajad.

Küsimuste korral pöörduge oma Atea otsekontakti poole, üldkontaktile (610 5920, info@atea.ee) või hooldusesse (610 5924, hooldus@atea.ee ).

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ja loodame olukorra kiiret taandumist.