Kliendihaldur

Kliendihaldur


Sinu päev koosneb peamiselt kolmest komponendist – suhtlemine klientidega, suhtlemine tehniliste inimestega, suhtluse kirja panemine ja selle jälgimine. Klient ootab sinult tulemusi ja tehnikud ootavad sinult sisendit ning nende kahe osapoole eduka suhtluse võti on sinu käes. Selles protsessis ei ole sa üksi, vaid sind on toetamas professionaalne ja muljetavaldav seltskond, seda nii kliendihalduse kui ka tehnilise tiimi näol.

Mida sa ei tee?

  • ei tegele cold-call stiilis müügitööga ega uute klientide leidmisega;
  • ei tee ise tehnilist tööd ehk IT teadmised ei ole kohustuslikud (aga annavad sulle eelise);
  • ei istu kontoris laua taga tunde täis, vaid kohtud klientidega ja oled proaktiivne.

Mis annab sulle edu teiste ees?

  • huvi oma töö vastu ja soov areneda antud valdkonnas;
  • eesti keel C1 tasemel;
  • inglise keel B2 tasemel.

Mida me pakume?

  • sulle väärilist töötasu, vastavalt sinu kogemusele;
  • paindlikku tööd ja töökeskkonda;
  • töötamise võimalust nii Tallinnas, Tartus kui kodukontoris;
  • toetavat meeskonda, mis koosneb oma ala entusiastidest ja professionaalidest;
  • puuvilju, lahedaid tiimiüritusi, palju erinevaid soodustusi jms.
  • oma koolituseelarvet.

Ära pelga kandideerida, kui tunned, et kõike veel ei oska! Meil töötavad oma ala eksperdid, kes saavad sind toetada teemades, mis sinu jaoks on veel tundmatud.

Eelkõige otsime ATEA PERELIIGET, sest töö on õpitav!

Saada julgelt oma CV ja kaaskiri koos palgasooviga e-mailile jobs@atea.ee märksõnaga “KLIENDIHALDUR“.